მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:ნონა კუხალაშვილი
საგანი:ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/კლასი-მე-6.დაწყებითი საფეხური
მოსწავლეთა რაოდენობა:16.სსმ მოსწავლე არ არის
გაკვეთილის თემა:Doctors then and now
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ შემოქმედებითი ხასიათის ილუსტრირებული
ტექსტების წაკითხვას და გაგებას.მოიძიებენ ინფორმაციას უძველესი და თანამედროვე მედიცინისა
და ექიმების შესახებ.მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ხმამაღალი კითხვის უნარ-ჩვევები.მოსწავლეები
შეძლებენ ინფორმაციის ინგლისურ ენაზე გადმოცემას.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასისი ორგანიზების ფორმა /ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო მომენტი.სიის ამოკითხვა
|
1/წთ
|
|||
2
|
ჯგუფური მუშაობა/ჯგუფები შექმნილია მოსწავლეების სურვილით.4 ჯგუფი.თითოეულ
ჯგუფში 4 მოსწავლე.აქტივობის მიზანი:წინარე ცოდნის შემოწმება,მოსწავლეებს ვაძლევ
არჩევანის საშუალებას.ბარათებზე ჩამოწერილია წინადადებები,რომლებსაც აკლია სიტყვები
და მათ უნდა სწორად ჩასვან წინადადებებში.ჯგუფის თითოეულ წევრს დარიგებული აქვს სამი
ფერის ბარათი-წითელი-ყვითელი და მწვანე.როცა ჯგუფი მზად იქნება ისინი მასწავლებელს
აჩვენებენ მწვანე ბარათს და იწყებენ პასუხს.ამ აქტივობის დამთავრების შემდეგ მასწავებელი
იგებს როგორ აქვთ ათვისებული წინა მასალა მოსწავლეებს.აფასებს მასალა მოსწავლეებს.აფასებს
ინდივიდუალურ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით.განმავითარებელ შეფასებაში სიტყვიერად მიუთითებს
რა იყო კარგი და რისი გამოსწორება არის საჭირო.
|
ცოდნის გაანალიზება
|
ჯგუფური და ინდივიდუალური
|
დაფა.ცარცი.კომპიუტერი .ფლომასტერები.პადლე-ტი.ფლიპჩარტი.
მარკერები.
|
13 წთ.
|
3
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს
სლაიდ შოუს. რომელზეც
მოცემულია სურათები.
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეები
საუბრობენ უძველეს და თანამედროვე მედიცინაზე ექიმებზე.ახლად შესწავლილი სიტყვების
გამოყენებით შეძლებენ მოცემულ თემაზე საუბარს.
|
მთელი კლასი
|
12/წთ
|
||
4
|
პრეზენტაცია.
მოსწავლეებს გამზადებული აქვთ ფლიპჩარტი და პადლეტი
ინსტრუქცია მედდებისათვის:
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ წაკითხონ და გაიგონ გარკვეული
ინსტრუქცია.პასუხი გასცენ მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებს.პრეზენტაციის შემდეგ
ვსვამ კითხვას.რა განსხვავებაა თანამედროვე და ძველ მედიცინას შორის.
|
ანალიზი.
დასკვნის გამოტანა.
|
მთელი კლასი
|
13წთ
|
|
5
|
ვენის დიაგრამა.
აქტივობის მიზანი:მასწავლებელი ამოწმებს როგორ გაიგეს
მოსწავლეებმა მასალა.მოსწავლეებს შეუძლიათ დასკვნის გამოტანა.
ასრულებენ სიმრერას The Doctors.
|
5წთ
|
|||
დავალების მიცემა.გვერდი :pb.pp
94-95.
cd-c
tracks.
Wb.p.82
Dictionary
6.
შეფასება 2
წთ.განმავითარებელი შეფასება.
|
1წთ
|
უცხ.ს.VI.3.
მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).
უცხ.ს.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია
ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება, დღიური
- როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა
და გაგება.
უცხ.ს.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს
ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად
შესწავლის მიზნით.
შეფასების რუბრიკა
შეფასების რუბრიკა(განმავითარებელი)
შეფასების კრიტერიუმები
|
დაბალი 1-5
|
საშუალო 6-8
|
საუკეთესო 9-10
|
||||||
გაკვეთილზე
აქტიურობა
|
გაკვეთილზე პასიურობს
|
მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში
|
აქტიურია ჯგუფურ
და სხვა ტიპის დავალებების შესრულებაში.
|
||||||
ლექსიკური
მარაგი
|
არ იცის გაკვეთილთან
დაკავშირებული
სიტყვები,
|
იცის სიტყვები,თუმცა აქვს შეცდომები
მართლწერასა და წარმოთქმაში.
|
უშეცდომოდ წარმოსთქვამს და წერს ახალ სიტყვებს.
|
||||||
მოცემულ თემაზე საუბრის/მსჯე–ლობის უნარი
|
საუბრობს გაუგებრად,აზრის
გაგება ჭირს,წინადადებები
არასწორია
|
საუბრობს შეცდო–
მებით,თუმცააზრის გაგება შესაძლებელია, იყენებს მარტივ
წინადადებებს.
|
საუბრობს კარგად,იყენებს
რთულ წინადადე
ბებს, აქვს მინიმალური შეცდომები.
|
||||||
|
|
|
|||||||
|
|
|
|||||||
No comments:
Post a Comment