სასწავლო
პროექტის გეგმა
11. პროექტის
სახელწოდება: The most famous
places…Favourite places
22. პროექტის
მთავარი იდეა(თემა) 1-2- წინადადებით:მოიპოვონ ინფორმაცია ღირსშესანიშნავი ადგილების
შესახებ.
33. პროექტის
აქტუალობა:ინფორმაციის მოძიების პროცესში ისტის გამოყენება.
4. პროექტის მიზანი:
1.მოსწავლეს განუვითარდეს
21 საუკუნის უნარჩვევები.
2.მოსწავლე შეძლებს იდეებისა
და აზრის ნათლად გამოხატვას წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით უცხო ენაზე.
3.მოსწავლე შეძლებს პასუხისმგებლობის
გაზიარებას მუშაობის პროცესში.
4.მოსწავლე შეძლებს ინფორმაციის
ეფექტიანად და ეფექტურად მოპოვებას და გამოყენებას მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით.
5.მოსწავლე შეძლებს ტექნოლოგიების
გამოყენებას,როგორც ინფორმაციის კვლევის,ორგანიზების,შეფასების დაკომუნიკაციის საშუალებას.
6.მოსწავლე შეძლებს ინიციატივის
გამოჩენას,დავალების განსაზღვრას და შესრულებას ზედამხედველობის გარეშე და დროის ეფექტურ
განკარგვას.
7.მოსწავლეს განუვითარდება შემოქმედებითი ფანტაზია,პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო უნარები
5. მონაწილეთა ასაკი:8 კლასი.საშუალო საფეხური.13-14 წელი.
6. ვადები ხანგრძლივობა:30 დღე.
7. მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
7. უცხ.ს.III.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
8. უცხ.ს.III.21. მოსწავლე იცნობს სამიზნე ქვეყნის/ქვეყნების
კულტურულ რეალიებს.
9. უცხ.ს.III.22. მოსწავლე იჩენს ინტერესს
და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოურენოვანი კულტურული და სოციოკულტურული თავისებურებების
მიმართ.
10. უცხ.ს.III.23. მოსწავლეს შეუძლია
უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი (მაგ., გამოფენა; სადღესასწაულო სუფრა; ტურისტული ბროშურის შექმნა უცხოელებისთვის,
ან სასკოლო ვებგვერდზე განთავსება; დამეგობრება მსოფლიოს რომელიმე კუთხის ისეთ კლასთან,
რომელიც იმავე ენას სწავლობს და სხვა).
11. უცხ.ს.III.25. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარებს წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად.
12.უცხ.ს.III.26. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის
ხელშესაწყობად.
13.უცხ.ს.III.29.
მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებლებთან,
მეწყვილესთან თანამშრომლობა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
8.პროექტისათვის საჭირო რესურსები :ინტერნრტი.პროექტორი.ფლომასტერები.დაფა.ფლიფჩარტი.
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
1.თანაკლასელებთან ერთად
პროექტის იდეის შემუშავება.
2.პროექტზე მუშაობისა
იძიებენ რა ინფორმაციას მოსწავლეები სწავლობენ ახალ ლექსიკურ ერთეულებს.
2.მონაწილეობას იღებენ
მასწავლებელთან ერთად slide show-ს შექმნაში.
3.კლასში ვატარებთ კონკურსსსაუკეთესო
ტექსტის და ადგილის შესარჩევად.გრამატიკული დროების გამეორება.
4.იძიებენ
ინფორმაციას.სურათებს,ფორმატს და სხვა საშუალებებს რაც გაზეთის გამოსაშვებადაა საჭირო.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:ისტთან,ისტორიასთან,ლიტერატურასთან.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი):ნონა კუხალაშვილი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
nonakukhalashvili2@gmail.com
No comments:
Post a Comment